Triathlon – polskie sukcesy

Triathlon - polskie sukcesy

W każdym wyścigu dłuższy niż półmaratonie, wiele naturalnych soli mineralnych w organizmie są utracone w wyniku pocenia się. Jeśli nie zostanie prawidłowo wymieniony, ich brak może przynieść na zwiększone ryzyko odwodnienia, skurcze i powolnym maksymalną wydajność i czas regeneracji. Główne składniki mineralne oglądania są sód, potas, magnez i wapń:

porownajoferteac.pl/ceny-oc-samochodu/

Sód jest niezbędna do wprowadzenia organizmu wody i zbyt niskie stężenie sodu w organizmie może być bardzo niebezpieczne. Wolniejsze maratończyków i ultramarathoners trzeba się martwić o spożycie sodu więcej niż szybszych biegaczy, ponieważ są one na kurs przez dłuższy czas. Niedobór potasu jest czynnikiem wywołującym skurcze kwasu mlekowego, a także może nasilać działanie nie spożywanie wystarczającej ilości sodu. Świeże owoce – zwłaszcza bananów – są doskonałym źródłem potasu; jeden banan zawiera pięć razy więcej potasu jako supplement.Magnesium mineralnej odgrywa kluczową rolę w regulowaniu komórkowe mechanizmy organizmu, a utrzymanie poziom magnezu w diecie może pomóc odzyskać szybciej od ras. Strata podczas wyścigów magnezu może być również czynnikiem cramping.Calcium strat przez dłuższy okres http://ubezpieczenieauta.eu/ubezpieczenie-komunikacyjne-dla-mlodych/ szkolenia może prowadzić do zwiększonego ryzyka skurcze podczas intensywnego działania. Jednakże zrównoważone nawyki żywieniowe powinny zająć tym problemem. Oczywiście podczas wyścigu nie chcemy być błahy wokół z starając się spełniać każde z tych wymagań mineralnych. Wiele elektrolityczne napojów obecnie na rynku mają przywrócić utraconą sodu i potasu, w szczególności, oprócz dostarczania energii. Zaleca się pić 100-200 co 20 minut długim wyścigu. Niektóre rasy automatycznie dostarczać napoje elektrolitowe, ale jest to dobry pomysł, aby przetestować napój chcesz na krótszych wyścigach i szkolenia, a następnie dostarczyć go do dłuższych wyścigów.

– autor artykułu