Triathlon – jak byc najszybszym

Triathlon - jak byc najszybszym

Prowadzenie sesji roboczej prędkości może być trudne biznesu. Istnieje tak wiele zmiennych do zabawy. Długość powtórzenia, interwału odpoczynku, liczby powtórzeń, rozgrzać, a ostygnie. Przy tak wielu rzeczy o tym myśleć, co jest poprawny sposób do pracy prędkości?

Aby rozpocząć sesję pracy prędkość zawsze rozgrzać. Uruchomienie co najmniej jedną milę rozluźnia nogi i umożliwia cyrkulację krwi i przygotować się do działania bardziej uciążliwy. Odpowiednie tempo jest również ważna. Rozpocznij jogging, jak i drugiego wiatr pojawia zacząć działać szybciej. Kasy ciepło z lekkim potu.

Po rozgrzewce potrwać kilka minut, aby delikatnie rozciągnąć, nogi, ramiona i ręce. Uruchom kilka kroków dalej rozluźnić nogi.

Niewłaściwe tempo jest główną przyczyną słabych treningów. Uruchomienie pierwszego okrążenia powtórzenia zbyt szybko może zniszczyć planowanego treningu. Aby uzyskać dobrą wskazówkę co do właściwego tempa, uruchomić 5k wyścig. Następnie podzielić swój czas wyścigu o 3,1 znaleźć średniego tempa.

Przykład: czas wyścigu / 3,1 = tempo na milę.

Gdy średnie tempo wiadomo pomniejszonej o 5 do 10 sekund na tyle. To ustanawia swoje wypracowanie tempa prędkości.

Przykład: race pace – 5 do 10 sekund = prędkość pracy na pace.

Dzieląc tę ??liczbę przez 4 daje tempo na okrążeniu.

Przykład: 06:00 Tempo / 4 = 01:30

Długość swoimi powtórzeń są również ważne. Powtórki co najmniej 800 metrów działa najlepiej. Spędzanie długich okresów w swojej VO2max zwiększy efektywność treningu. Powtarza się do 1200 metrów działa najlepiej dla zwiększania siły i wytrzymałości psychicznej.

Okresy odpoczynku są również ważne. Jogging interwały odpoczynku i nie chodzenie uczyni bardziej efektywne treningu . Jog na tyle powoli, aby odzyskać wystarczy uruchomić następnego powtórzenia przy odpowiednim tempie.

– autor artykułu