Rower – co po treningu

Rower - co po treningu

Wracając do treningu na rowerze, jestem obecnie ukończenie jedną długą przejażdżkę rowerową (4-5 godzin) na tydzień. I następnie wykonać jedną sesję interwału za pomocą miernika mocy w moim Compu-Trainer (1 h), a następnie jedna sesja rower górski pod górę za moim domu, który trwa około 1 godziny i 30 minut wspiąć się schodzić.aby dowiedzieć się więcej kliknij tu. Ja również ukończenie 2 jest łatwy 30 minute biegi tygodniowo wraz z 2 wymagających treningów wytrzymałościowych w mojej siłowni i 2 treningi pływać każdy trwa tylko naturalna pomoc na reumatyzm u psa 30 minut na sesję. Moja jazda na rowerze jest zdecydowanie moim największym naciskiem, ale nie w pobliżu kwoty robiłem podczas konkurujących w Ironman 70.3 Odległość. W sumie, jestem kolarstwo co najwyżej 8 godzin w tygodniu i nigdy nie czułem się tak silny, zanim na rowerze. Nie czułam chęć konkurowania zarówno w kolarstwie lub triathlon zasadniczo ze względu na fakt, że moje cele się zmieniły w ciągu ostatnich 5 lat. Jednak i ironicznie, moja prawdziwa moc i wydajność poprawiła się tylko 8hrs na rowerze tygodniowo.

firanyzaslony.warszawa.pl
– autor artykułu