Plywanieb – jaka powinna byc temperatura wody

Plywanieb - jaka powinna byc temperatura wody

Badania wykazały niezbicie, że pre-run rozciąganie czasowo osłabia mięśnie, co skutkuje zmniejszoną szybkość biegu. W rzeczywistości, w niektórych badaniach nawet odwołują pre-run rozciąganie ze zwiększoną częstością występowania szkody.

Chociaż dowody nie są jeszcze ostateczne http://flowers-deco.pl, post-run rozciąganie wydaje się w celu zmniejszenia częstości występowania kontuzji. Powodem, dla którego nie jest jeszcze zrozumiałe. Dokonując przeglądu różnych ważnych badań naukowych, dr Owen Anderson stwierdził: „rozciąganie najprawdopodobniej odgrywa swoje najlepsze role w po treningu, sceny post-race Takie rozciąganie wydaje się przygotować mięśnie za okresy bezruchu, które następują wysiłku oraz badań naukowych. również zauważyć, że po treningu rozciąganie może rzeczywiście zwiększyć tempo spożycia węglowodanów do komórek mięśniowych, efekt co zwiększyłoby magazynowanie glikogenu i dostarczać energię potrzebną do naprawy włókien mięśniowych po usilnych starań. jest bardzo prawdopodobne, że takie rozciąganie zaszkodziłoby prowadzenie gospodarki podczas kolejnych sesji treningowych. „

Widzimy, że idealny rutynowych po treningu obejmuje pewne światło rozciąganie, szybko po tankowanie – spożywanie odpowiedniej ilości węglowodanów i białka, aby zastąpić glikogenu mięśniowego, które zostały zużyte podczas treningu.

documaster.pl
– autor artykułu