Pages Menu
Categories Menu

Jak zaczac biegac

Jak zaczac biegac

Liczba powtórzeń jest również istotnym elementem treningu. Rozpoczynając sezon prac prędkości zawsze zaczynają się od 1 do 2 powtórzeń. jako przydatności poprawia zbudować do 8 powtórzeń z 800 metrów lub 5x 1200 metrowych powtórzeń.

Po treningu jog kolejną milę albo tak do ostygnięcia. Okres schłodzeniu pozwala krwi wypłukać produkty przemiany materii, które gromadzą się w mięśniach w trakcie intensywnego biegania okresach.destylator do bimbru Inną zaletą oziębiania jest obniżona bolesność mięśni następnego dnia .

Ostateczna propozycja do rozważenia obraca prędkość wypracować tygodni. Running out pracy prędkości przez dwa tygodnie z rzędu. Trzeci tydzień pominąć normalnego treningu toru i wyścig na weekend. Po harmonogram takich jak ten zapobiega przetrenowaniu i pozwala czas ciało i umysł do odzyskania.

Prowadzenie w wyścigu co trzy tygodnie czasu pozwala organizmowi przystosować i stać się silniejszym. Również prowadzenie wyścigu będzie można określić nowe tempo treningu. I identyfikacji na szkolenia, jeśli czasy wyścigu wydaje się spadnie dramatycznie.

autor Run2Fast

– autor artykułu