Jak zaczac biegac

Jak zaczac biegac

Liczba powtórzeń jest również istotnym elementem treningu. Rozpoczynając sezon prac prędkości zawsze zaczynają się od 1 do 2 powtórzeń. jako przydatności poprawia zbudować do 8 powtórzeń z 800 metrów lub 5x 1200 metrowych powtórzeń.

Po treningu jog kolejną milę albo tak do ostygnięcia. Okres schłodzeniu pozwala krwi wypłukać produkty przemiany materii, które gromadzą się w mięśniach w trakcie intensywnego biegania okresach. Inną zaletą oziębiania jest obniżona bolesność mięśni następnego dnia plandeki na samochód.

Ostateczna propozycja do rozważenia obraca prędkość wypracować tygodni. Running out pracy prędkości przez dwa tygodnie z rzędu. Trzeci tydzień pominąć normalnego treningu toru i wyścig na weekend. Po harmonogram takich jak ten zapobiega przetrenowaniu i pozwala czas ciało i umysł do odzyskania.

Prowadzenie w wyścigu co trzy tygodnie czasu pozwala organizmowi przystosować i stać się silniejszym. Również prowadzenie wyścigu będzie można określić nowe tempo treningu. I identyfikacji na szkolenia, jeśli czasy wyścigu wydaje się spadnie dramatycznie.

autor Run2Fast


- autor artykułu