Pages Menu
Categories Menu

Triathlon – ile powinny trwac treningi

Triathlon - ile powinny trwac treningi

Byłem niedawno zapytał: „Czy można rozstrzygnąć tę kwestię Czy ma się rozciągać przed lub po uruchomieniu Wszystkie moje bieganie przyjaciele przysięgają przed, ale nasolnog-lhnae wszystko czytam mówi po?!” Ponieważ jest to powtarzające się pytanie, myślałem, że byłoby korzystne, aby rzucić nieco światła na ten temat.http://sportpoland.com/onas,21

Jej uruchomione przyjaciele byli w błędzie! Już w 1999 roku, badania przedstawione w Clinical Journal of Sports Medicine stwierdzili, że „rozciąganie przed ćwiczeniami nie zmniejsza ryzyka wystąpienia miejscowego urazu mięśni”. Ten artykuł został napisany dziesięć lat temu! Aktualności pewien wędruje powoli! Kobieta Runner Rozciąganie

Czemu? Trzymając odcinek w wydłużonej pozycji niczym nie przypomina tego, co dzieje się z mięśni podczas biegu. W trakcie działania, mięśnie ulegają szybkiej skracania i wydłużania, gdzie wydłużenie jest rzadko (jeśli w ogóle) w takim samym stopniu jak podczas rozciągania.

Statyczne naśladuje działalność przez baletnice, a nie biegaczy rozciągania.

Od tego czasu badania wykazały niezbicie, że pre-run rozciąganie czasowo osłabia mięśnie, co skutkuje zmniejszoną szybkość biegu. W rzeczywistości, w niektórych badaniach nawet odwołują pre-run rozciąganie ze zwiększoną częstością występowania szkody. Wielu biegaczy wierzyć, że w tym rozciąganie ich rozgrzewki by przygotować swoje mięśnie do biegania szybciej i zmniejszyć prawdopodobieństwo kontuzji. Pre-run rozciąganie rzeczywiście ma odwrotny skutek. Co za rewelacja! Co ciekawe, badanie tuczników Honolulu Marathon prowadzona przez dr Davida Lally (University of Hawaii-Manoa) wykazali, że mężczyzn biegaczy, którzy byli uprzednio prowadzone nosze były bardziej podatne na sobie krzywdę niż kobiety pre-run noszy. Wydaje się, że rozciąganie mięśni „na zimno” i testosteron nie idą dobrze razem.

– autor artykułu