Plywanie – zasady

Plywanie - zasady

Będąc całkowicie zaangażowana w tak wielu konkurujących triathlons, prób czasowych oraz wyścigach drogowych, jak to możliwe kilka lat temu doszedłem do wniosku, że jest to możliwe, aby mieć podobne wzrost wydajności w kolarstwie z połową przebieg. Na podstawie moich plików mocy od 2007 do 2010 roku doszedłem do wniosku, że mój występ na rowerze jest równie dobry lub lepszy, mimo że jestem już ponad 40 lat i mój trening na rowerze został przecięty na pół.notariusz gdańsk

Jaka jest różnica? Cóż, oto jest pytanie. Ja naprawdę nie jestem całkowicie pewien, ale wierzę, że jest to bezpośrednio związane z faktem, że mój trening stał się znacznie bardziej uporządkowany . Czuję, że w 2007 roku trenowałem zbyt dużo i zbyt wiele konkurencyjnych. I udział w kilku imprezach, w tym 70,3 Ironman światów ITU grupie wiekowej. Ja również ścigał El Tour de Tucson zaledwie 2 tygodnie po Soma 70,3 w Phoenix. Byłem znacznie niedowagę waży 150-152 funtów na 5 ’10 „wysoki. Jestem zwykle 160-165 funtów, gdy w najlepszym stanie. Wierzę, że moja moc cierpiał ze względu na lżejsze ale moje występy były bardzo dobre dla moich możliwości.

Po długiej przerwie jednego roku i zdobycie 30lbs postanowiłem rozpocząć trening ponownie na rowerze po porzuceniu na dystansie 70,3 triathlon i skupienie się tylko na dystansach sprinterskich w moim szkolenia pułku tylko ze względów zdrowotnych / fitness. Moim celem w trakcie przerwy został skierowany do treningu siłowego i równoważenia się tych wszystkich mięśni nierównowagi I utworzone przy 17 latach budowy ciała i 5 lat hard core szkolenia triathlon 70,3 zdarzeń na odległość i wyścigi rowerów drogowych. Patrząc wstecz na to, że nie jestem pewien, w jaki sposób i dlaczego tak naprawdę pchnął się tak mocno. Tak czy inaczej, jak się starzejemy, a stajemy się mądrzejsi, że idzie to samo z treningu.

olej z kryla z kwasem Omega-3
– autor artykułu