Co jesc przed zawodami

Co jesc przed zawodami

Białko serwatkowe jest jednym z najbardziej popularnych i bogate źródło białka i kwasów aminowych w postaci suplementów białkowych, takich jak proszki, pręty i wibracji. Chociaż nie są produkty, które zawierają duże ilości białka, takich jak jajka, ryby, ser i chudego mięsa czerwonego, białka serwatkowe mogą pochodzić z dodatków dostępnych na rynku wyłącznie. Jego zdolność do budowania mięśni, zwiększenie siły i odzyskiwania czyni go jednym z preferowanych wyborów wśród kulturystów i sportowców dziś. Ludzie, którzy są częścią programów utraty wagi lub początkujących w treningu siłowego mogą również korzystać z niego.

Istnieją dwa główne rodzaje białka serwatki – izolować i zatężono. Jeśli planujesz wziąć białek serwatkowych do treningu, upewnij się, że rozumiesz różnicę pomiędzy tymi dwoma, aby móc wybrać odpowiedni rodzaj i produkt, który spełni Twoje wymagania fizyczne.

Ludzie, którzy korzystają do rozdrabniania masy może przynieść więcej korzyści niż białka serwatki koncentratu, bo ta pierwsza jest najczystszą formą białka serwatki o zerowej zawartości tłuszczu, laktozy i węglowodanów. Będziesz w stanie spalić więcej kalorii podczas treningu, jeśli nie biorą w jakimkolwiek dodatkowym tłuszczu i węglowodanów zawartych w suplemencie. Fat Loss i budowania mięśni będzie bardziej skuteczne izolatów. Wadą jest jednak to, że izolaty są zwykle bardziej kosztowne niż koncentratów. Ale jeśli jesteś gotów wydać ekstra na bardziej skuteczny produkt z serwatki, wyniki będzie warto.

Wręcz przeciwnie, koncentraty zawierają tłuszczu, laktozy i węglowodanów, ale nie za dużo, że będzie zyskuje więcej niż tracąc w ten proces. Dla kulturystów i sportowców, którzy pracują na bieżąco i można je łatwo pominąć dodatkowego tłuszczu i węglowodanów z ich uzupełnienie, można uzyskać dobry interes decydując się na dobrze wycenione koncentratu białka serwatki.

– autor artykułu